2014. augusztus 19., kedd

Chapter 4. Mackóim.

Hey guys!  Jelentkezem a következő résszel! Csak annyit szeretnék így az elején mondani, hogy köszönöm szépen a 174 megjelenítést. Vágjunk is bele a sztoriba. Ne felejtsetek el nyomot hagyni! :)xx
                                        By : Manóó

~ Augusztus 31. ~

Az elmúlt időben megismerkedtem Sydney-vel. Minden utcáját bejártam, kinéztem a legjobb kajáldákat, elmentem Starbuck's felderítő körútra és időközben egy új barátra is leltem. Jade a neve. Az egyik bevásárlóközpontba ismertem meg amikor nekem jött. Jófej, kedves, aranyos, szereti a rock zenét...
De nem volt ám minden ennyire happy. Új várossal új suli is jár. Holnap lesz az első napom és meg kell, hogy valljam, nagyon félek. Nem tudom mi fog ebből kisülni. Kíváncsian várom!
A mai nap viszonylag unalmasan telt. Reggel kikászálódtam az ágyból, felöltöztem, megreggeliztem és leültem a tévé elé. Nem néztem nagyon sokáig, mivel semmi érdekeset nem találtam. Lementem apához a garázsba és bütyköltük a motorját. Alapból soha nincs semmi baja a motoroknak ennek ellenére mindig csinálunk rajta valamit. Ezzel elment a napunk. Anya lejött szólni, hogy irány kezet mosni mert kész a vacsi. A fékolaj általában nehezen jön le. 10 perc sikálás után lementem és leültem az asztalhoz. A vacsora eszméletlenül finom volt. Pizza, nyamii. Felmetem a szobámba és elkészítettem holnapra mindent. Bepakoltam a könyveimet, előkészítettem a ruhámat. Ezután birtoklásba vettem a fürdőszobát. Fogat mostam, lezuhanyoztam, hajat mostam és szárítottam. Elmentem aludni. Csak a holnapra gondoltam. Milyen lesz az új osztály, új környezet, új barátok, ha egyáltalán lesznek. Gondolatmenetemet befejezve elnyomott az álom.

~ Szeptember 1. ~

Green day üvöltött a telefonom hamgszórójából. Eljött ez a nap is. Mostmár hivatalosan vége a nyárnak és élhetem a sulis életemet. Szuper!! Leverekedtem magam az ágyról, kinyomtam az ébresztőt és irány a fürdő. Kómás botorkálásom közepette belerúgtam a fürdő ajtajába. Tehát nem vagyok erősebb, mint az ajtó! Mit sem törődve a fájdalommal elkezdtem a fogmosást. Mikor végeztem lesántikáltam a konyhába.
-Szia Emma! Mi történt?- kérdezte Anya mikor meglátta, hogy sántikálok.
-Csak a szokásos! -legyintettem. Hát igen. Nálam ez előfordul. Előkaptam egy tálat, egy kis müzlit és tejet és gyorsan megreggeliztem. Felspuriztam a szobámba. Nem tőrődve azzal, hogy mit veszek fel, magamra dobtam egy farmer rövidnagrágot és a Ramones pólómat aminek az alját beletűrtem a naciba. Felraktam egy egyszerű sminket ami egy kis púderból és tusból állt. Felkaptam a hátamra a sulitáskát és lerepültema az emeletről. Szó szerint!! A tökéletesen fehér szőnyeget most nem érték a lábaim!! Lementem a garázsba és felvettem egy hosszú pulóvert, fejemre lőttem a sisakot és kiálltam. Nem szerettem volna az első nap motorral menni, de mivel Apa korán elment és Anya is sietett, így kénytelen voltam koptatni az aszfaltot. Beindítottam a motort és elindultam. Éreztem, hogy valami furcsa. A rövidnadrág!! Áá nem hiszem el!! Na ebből szép kis megfázás lesz. Remélem azért jól néz ki!! Na jó, amúgy nem érdekel, hogy néz ki. Kicsit messze volt a suli kb 10 perc volt az út. Nagy volt a forgalom. Mindenki ment dolgozni, suliba vitték a gyerekeket, stb. Elérkeztem a suli elé. Mondanom sem kell. Minden szempár rám szegeződött. Próbáltam feltűnésmentesen bemenni a suliba. Nem sikerült. Levettem a sisakot. Hajam sose engedelmeskedik és most is mint mindig, kihullott a sisakból. A szokásos filmes jelenet amikor a csaj leveszi a bukót. Nagyon nem szerettem mikor velem is ez van. Sikeres parkolásom után elindultam az iskola ajtaja felé. A hátamba vájódtak a tekintetek. A lányok tekinteteivel meg tudtak volna ölni, a fiúk meg na... Értitek! Beértem a suliba és előhalásztam az órarendemet. Matek az első. Miért is hittem, hogy itt másképp lesz mint Londonba??  A 10-es terembe kellett mennem matekra. Milyen jó! Azt se tudom merre induljak!! Ekkor megérztem egy könyököt a bordáim között.
-Áuu!!-mondtam mikor a könyökös lány elment mellettem.
-Jujj bocsánat!! Azt hittem a motoros csajszik bírják a fájdalmat!!-mondta nyávagó hangján.
Egy kisebb tömeg gyült körénk.
-Bírják valóban a fájdalmat, de a tiszteletlenséget viszont nem.-mondtam nyugodt hangon. Muszály volt lépnem. Ha hagyom, hogy ő nyerjen azt hiszik, gyáva vagyok.
-Te itt egy senki vagy!! Mégis hogy mered?? Hogy mersz tiszteletlennek titulálni??-ordította a lány.
-Én nem mondtam, hogy tiszteletlen vagy csak ismertettem a motorosok tulajdonságait.-mondtam még mindig tök nyugodtan. Ekkor olyan rész jött amire nem számítottam. A csaj nekem ugrott és belemarkolt a hajamba. Látszott a szemén, hogy most kihúztam a gyufát.
-Te nekem ne pofázz mert megjárod.-mondta immáron ő is nyugodtan. Tudtam, nem lenne helyes most beleverni egyet az agyonsminkelt arcába. Az ekső napom nem lehet Emma. Uralkodj Magadon!!! Nyugtattam magamat. A lány egyre erősebben markolta a hajamat ami már tényleg nagyon fájt és útra indult egy könnycsepp.
-Na látjátok? Vele sem lesz baj!-nyávogta önelégült arcal és végigvonult az emberek között a hiperszuper magassarkújában. REMEK!! Lőttek a napomnak. Éppen összeszedtem magamat amikor megláttam két fekete Converse-t. Felnéztem és egy gyönyörű kék szempár meredt rám.
-Jól vagy?-kérdezte aggógóan.
-Igen... Azt hiszem.-fogtam meg a fájó fejemet.
-Ne törődj Oliviával! Ő már csak ilyen!-mondta és segített összeszedni a könyveimet ami a nagy düh közben lábra állt és kivándorolt a táskából.
-Amúgy Luke vagyok.-nyújtotta a kezét.
-Emma.-nyújtottam én is a kezemet.
-Melyik osztályba vagy?
-10/b.-válaszoltam.
-Király!!-kiáltott fel.
-Látom te is!!-mondtam nevetve.
-Ja. Szeretni fogod az osztályt.-mondta bíztatóan.
Bementünk a terembe, amit nem kellett keresni csak Luke-ot kellett követnem. Helyes srác és az első barátom a suliba. Csengettek. Az osztály ugyan úgy hangoskodott mint azelőtt. Én Luke mellett foglaltam helyet, mivel nem szerettem volna egy vad idegen mellé leülni. Bambultam kifele az ablakon mikor hirtelen nagy csend lett. Megérkezett a tanár, aki emellett még az osztályfőnökünk is volt.
-Tanár nő, de örükök, hogy látom!! Milyen volt a nyara??-kiabálta egy elég mély hang.
-Ő Dave.-súgta a fülembe Luke. Egy pillantást vetettem arra a bizonyos Dave-re. Barna szemeiben látszott, hogy abszolút nem érdekli, hogy tellt a tanár nyara. Fekete fürtjei össze-vissza álltak. Mikor meglátta, hogy bámulom, csak kacsintott egyet.
-Dave, én is örülök, hogy látlak. Köszönöm jól telt a nyaram.-mondta a tanár.
-És most látom csak, hogy milyen jó lett a haja tanár nő! Ez a lilás(?) szín elvonja a figyelmet a kialakulóban levő ráncairól!-mondta Dave. Mindenki szakadt a nevetéstől.
-Dave. Örülj, hogy ez csak az első nap és nem küldelek az igazgató úrhoz!!-mondta mérgesen a tanár.
-Inkább foglalkozzunk az új osztálytársatokkal!-tekintetét rám szegezte a tanár.-Én vagyok az osztályfőnök, Sara Jackson. Kérlek mutatkozz be nekünk! Miket szeretsz, miket nem szeretsz, stb.
Gondolkodtam egy kicsit, de végül felálltam és az osztály felém fordult, mivel hátul ültünk.
-Hát sziasztok! Emma Blakwell vagyok, 16 éves. Londonból költöztünk ide a szüleimmel. Szeretem a zenét, van egy gitárom, kedvenc bandám az All Time Low. Utálom a nagyon csajos dolgokat és a pókokat. -modtam el a legfőbb tudnivalókat magamról.
-Jól van! Köszönjük!-mondta elégedett vigyorral a tanár.
-Ügyes voltál!-mondta Luke és beleütött egyet a vállamba.
-Köszi.-fogtam meg a fájó vállamat.
Az óra, sőt inkább a nap hátralevő részében csak ültem Luke mellett és leveleztünk. Laza nap volt. A tanárok elmondták, hogy innentől kezdve sokkal nehezebb lesz a suli, a tananyagok meg minden. Utolsó órára már Luke mindent megtudott rólam. Vagyis egy dolgot nem. Éppen battyogtunk lefele a lépcsőn amikor egy tenyeret éreztem meg a vállamon.
-Sziasztok!!-kiabált Dave.
-Hali!-modtuk egyszerre.
-Te vagy Emma, ugye?-kérdezte kívancsian.
-Igen.-választoltam.
-Én Dave vagyok.-mondta és átölelte a vállam.
-Felesleges Dave. A kék szemű, szőke hajúakra bukik!-mondta miközben magára mutogatott.
-Na jó! Senkinek nem jön be senki!!-mondtam határozottan, de nevetve.
-De nekem te igen!-mondta Dave.
-Hagyod békén a csajom!!!-szaladt oda hozzánk egy srác. Úr Isten!! Ez az a srác akit a taxiból láttam.
-Ő az enyém!-kiáltott fel Luke.
-Jaj, milyen bunkó vagyok!!-csapott a homlokára-Calum vagyok.
-Emma.-mondtam miközben egész jól elszórakoztam rajtuk.
-Még jó, hogy bemutatkozol neki. Szerintem azt se tudta, hogy a pasija vagy!!!-mondta nevetve Dave.
Pedig nem lenne rossz. Gondoltam magamba. Emma elég legyen!!! Ordított a belső hang.
Kiértünk a suliból. Dave elköszönt tőlünk és elindult. Mi még beszélgettünk egy kicsit.
-Na skacok én mentem!-szóltam a fiúknak.
-Várj elkísérünk a járgányig.-kiáltott utánam Calum.
Bevártam őket és egy kis séta után elértünk a "járgányig".
-Na ez aztan motor!!-mondta Cal.
-Jaja, ráülhetek?-nézett rám bociszemeivel Luke. Nem tudtam gyönyörű szemeinek ellen àllni.
-De csak ráülsz!!-mondtam szigorúan.
-Okés!!-válaszolt és már fent is volt a motoron.
-Ez király, Cal fotózz már le!!-szólt rá kis barnánkra.
Calum elővette a telóját és lőtt egy képet Lukeról.
-Fiúk én már tényleg megyek!-mondtam.
-Jó. Holnap találkozunk!-kiáltott Luke.
-Sziasztok.-köszöntem el.
Fejemre a bukósisak, motort beindítani és irany haza. Most nem fáztam annyira, mint reggel. Bekanyarodzam a garászba és leállítottam a motort. Becsuktam a garázst és bementem a házba.
-Sziasztok!-ordítottam el magam.
-Szia Kincsem.-mondta Anya és nyomott egy puszit a homlokomra.- Na milyen volt az első nap?-kérdezte kíváncsian.
-Minden tuti volt.-füllentettem. Még szép, hogy nem mondom el mi történt reggel.
-Lettek barátaid? Milyen az új osztály?-kîváncsiskodott Anya.
-Az új osztály egész jó, és lett három barátom.
-Hogy hívják őket?
-Luke, Calum, Dave.-mondtam vigyorogva.
-Szuper!-örvendezett Anya.
-Én most felmennék a szobába.-mondtam Anyának.
-Oké!
Felmentem a szobába és bekapcsoltam a laptopom. Felléptem facebookra: három új ismerősöm lett. :D
Felléptem twitterre:három új követő. Nekik is lett plusz egy..
Felléptem instagramra:három új követő és "szivecske" a képeimre. Egy kép amin meg vagyok jelölve. Calum Hood töltötte fel. Az a kép amit csinált Lukeról a motoromon.
A kép alá írva ez volt: "Köszi drágám!! <3 ;)"
ATYA VILÁG! Most egy pár lány tuti ki akar nyírni, ugyan is Calum és Luke eléggé népszerűek a suliban.
 Vicces kedvemben mi mást is írhattam volna: "Szívesen Mackóim! <3 :*".
Nevetve lecsuktam a laptopom és elmentem zuhanyozni. A vacsit most hanyagoltam, mert kicsit fáj a torkom és nem bírok nyelni. Upsz! :)
Felvettem a macis pizsimet és lefeküdtem aludni. Nem is lesz ez olyan rossz. Gondoltam még egy utolsót miután elnyomott az álom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése