2014. augusztus 12., kedd

Chapter 3. Megérkeztünk.

Sziasztok!! Hát itt van a kövi rész. A többi részben már aktívan fognak szerepelni a 5SOS fiúk. Aki szemfüles az észreveszi majd, hogy ebben a részben mát benne lesz Calum. Jó olvasást! Ne felejtsetek nyomot hagyni magatok után!! :)xx
                                        By: Manóó

Az elkövetkezendő időkben nagyon nem szeretnék repülőn ülni. Alvás után iszonyatosan rosszul voltam. Hánytam, szédültem, fájt a gyomrom. SZÖRNYŰ!! De 15 óra szenvedés után (eleinte tök jól voltam) leszàllt a repcsi. A repülőtér nyüzsgött az emberektől. Mindenki utazott a családjához, szeretteihez, otthonához. Én ezt mind, ott hagytam. Megvártuk a csomagjainkat és kikecmeregtünk a tömegből, majd hívtunk egy taxit.
-Jó napot!-köszönt a taxisofőr. Olyan 50 körüli lehetett.
-Jó napot!-köszöntünk egy emberként mind a hárman.
-Költözés?-kérdezte a sofőr.
-Igen.-válaszolt apu.
-Akkor már értem, hogy miért olyan csendes a kicsi lány.-mondta és rám mosolygott. Viszonoztam a mosolyt. Ennyire látszik, hogy máris hiányzik London? Vagy a sofőr volt gondolatolvasó? Ez rejtély marad.
Körülbelül 20 percet utaztunk. Gyönyörű ez a város. A házak, az operaház, az utcák... Mint szerintem minden lány, azért pár helyes fiút is kiszúrtam. Egy különösen megtetszett. Egy fekete rövid hajú, rockos stílussal rendelkező fiú. Fekete csőgatyó egy Nirvana felső és egy Converse cipő volt rajta. Ja igen. Plusz egy szürke sapi. Nem egészen értettem miért a legnagyobb melegben kell sapkát hordani. De nem gond. Baromi jól állt neki.
A taxi megállt egy gyönyörű fehér ház előtt. Minden nagyon modern volt rajta. Egy valami viszont nekem nagyon megtetszett. Egy terasz ami előtt volt egy medence. Azta!! Még eddig nem láttam a házat amiben lakni fogunk, ugyanis meglepetés volt. Mostanáig.
-Megérkeztünk!-szólt a sofőr.
-Köszönjük szépen.-mondta anya és kifizette a fuvart.
-Igazán nincs mit.-mondta kedves hangon a sofőr.
Kipakokluk a bőröndöket és elkezdtük bevinni.
-Emma!-szólt a sofőr. Igen. Bizonyára hallotta amikor anya éppen szólt és innen tudja a nevem.
-Tessék?-kérdeztem.
-Ne aggódj! Tetszeni fog Sydney. Meg lehet barátkozni a hellyel és az emberekkel is.-mondta bíztatóan.
-Köszönöm. Remélem sikerrel járok.-mondtam és eleresztettem egy mosolyt.
-Sikerrel fogsz járni! Tudom. És amúgy Jack a nevem.-mondta és beült a kocsiba.
-Viszont látásra Emma.-mondta és elhajtott.
-Viszont látásra Jack.-suttogtam.
-Emma, kislányom!! Remélem a te bőröndjeidet nem nekünk kell becipelni!!-zökkentett ki anya gondolatmenetemből.
-Nem, dehogy is.-szóltam.
Bevittem a cuccaimat a nappaliba. Elképesztő ez a ház. Beléptem a nappaliba és gyönyörű látvány fogadott. Krémszínű kanapé és ugyanolyan fotelek. A kanapé előtt egy kicsi üvegasztalka és az üvegasztal előtt volt a tévé.
-Tetszik?-kérdezte apa.
-Ez.. Gyönyörű!!-mondtam boldogan. Ekkor ugrott be. Valami hiányzik. Körbefordultam és megtaláltam a hiányzó láncszemet. A konyha. Egy kicsit magas pulttal kezdődött. Megláttam egy fekete ebédlőasztalt. Hihetetlen, hogy minden ennyire passzol egymáshoz. A pult mögött helyezkedett el a tűzhely. Mellette volt a mosogató részleg. Úgy érzem elég sok időt fogok itt tölteni. Végigsimítottam a pulton. A márvány csak úgy fénylett.
 -Na gyerünk nézd meg a szobádat.-szólt anya. Felkísértek a szobámba. Fel a lépcsőn amin fehér szőnyeg díszelgett. Felértünk. Elindultunk a hosszú folyosón. Nem sokat mentünk mire apa benyitott a második ajtón.
-Íme a szobád!- mondta és bevezetett a szobába. Az egész házban talán ez a szoba tetszik a legjobban. Igaz a többit még nem láttam, de máris beleszerettem ebbe a szobába. Az ajtó mellett volt egy kisebb sminkes szekrény. A szoba sarkában megpillantottam a számomra legszentebb helyet. Ágyikóó. Egy nagy franciaágy díszelgett a szobában. Az ágy mellett volt egy kis éjjeliszekrény. Pont az ajtóval szemben helyezkedett el az ablak ahonnan jól lehetett látni az utcát. Az ággyal szemben egy szekrénysor foglalt helyet.
-Ez gyönyörű!!!-ugrottam anya és apa nyakába.
-Örülünk, hogy tetszik!-mondta apa.
Jött a nehéz része a napnak. Pakolás. Bevittem a bőröndöket a szobába és elkezdtem pakolni. Először a gitárom foglalt helyet az ágyam mellett. Majd az éjjeliszekrényre raktam egy közös képet Ninával. A ruháim voltak soron. Éppen a belső kis fiókba pakolgattam a nadrágokat amikor bejött apa.
-Emma gyere egy kicsit! Mutatni szeretnék valamit.-mondta és elindult kifelé. Ezek után még mindig van mit mutatni?? Követtem és egy garázsban találtam magam benne a két motorral, mivel apának is van egy. Micsoda versenyeket nyomtunk Londonba.
-Úristen ez szuper!!-mondtam és megöleltem apát.
-Arra gondoltam, mi lenne ha felavatnánk az utcát?-kérdezte kíváncsian.
Tudtam mire gondol és elkezdtem őrült bólogatásba kezdeni. Felpattantunk a motorra, fejünkre raktuk a bukósisakot és kigurultunk a garázsból. Szeretek apával versenyezni. Ő nem hagyja magát ellentétben a többi "versenytársammal" akikkel eddig mentem versenyt. Anya is kijött és beállt közénk.
-Csak óvatosan!!!!-próbálta túlkiabálni a motorok hangját, de ez sose sikerült. A megszokott módon bólintottunk egyet. Anya indította a versenyt. 3...2...1!! Elindultunk. Egy időben egymás mellett haladtunk, de apa nyomott egy kis gázt és beelőzött.Nem hagytam magam és én is nyomtam neki a gázt. Így ment egy darabig. Mentünk egy kört és már lassan visszaértünk a ház elé. Apa már nem sokkal volt előttem. Nem szoktam vagánykodni a motorral, de most megtettem. Löktem egy kövér gázt és leelőztem apát. Már láttam az utcát ahol be kell fordulni. A kanyar előtt fékeztem egyet és bekanyarodtam az utcánkba. A ház elé érve megálltam és nem sokkal utánam apa is megérkezett. Levettem a sisakot és leszálltam a motorról.
-Hát szép verseny volt father. Máskor kicsit jobban húzd a gázt!!-mondtam elszállva magamtól és kezet fogtam apával.
-Na majd máskor meglátjuk ki a jobb!-mondta és megrázta a kezem.
Bementünk és mindenki visszatért az abbahagyott munkájához. Felmentem a szobámba és folytattam a ruháim elpakolását. Este hatra végeztem a bőröndökkel és lementem a konyhába. Megvacsoráztunk. Elmentem fogat mosni, lezuhanyozni és irány aludni. Ja igen a fürdő is csodásan nézett ki. Fáradtan dőltem le az ágyra és viszonylag hamar elnyomott az álom.



2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nem tudom, hol vannak a dicsérő szavak, szerintem nagyon jól írsz!!!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! A tiéd is dicsérő szó ;)

    VálaszTörlés